התפתחות תינוקות - "לישון בריא"- טלי גליקסמן

קורס דיגיטלי להורים - נלמד את הילד לרכוש יכולת לשינה עצמאית בהדרגה ומכאן גם לילה רצוף, תוך בניית בטחונו העצמי ומתן מענה עקבי וצמוד לבכי

משום מה איכשהו כל האמהות שפונות אליי מספרות לי ש...

5 שיעורים

סרטונים קצרים

196₪ * 5 תשלומים

דפי עבודה

דמייני איזה כיף יהיה כשהתינוק שלך יאהב את המיטה שלו, יכנס למיטה ברוגע וירדם בשלווה, פשוט יאהב לישון ואת תוכלי לתפקד כמו בן אדם מבלי להרגיש זומבי ומבלי להירדם על ההגה אחרי שתחזרי הביתה מיום עבודה. תוכלי להיות אנרגטית עם הילדים ולישון לילה רצוף מבלי להתעורר 10 פעמים בלילה… לקום רעננה ביום למחרת בפול אנרגיה. וכשזה יקרה? את תרגישי שקט נפשי שיעשה לך נעים בנשמה ואת תרגישי עמוק בלב שאת עושה את הכי טוב עבור הילד שלך ושהוא רגוע, חיוני, אנרגטי ומתפתח כמו שצריך.

מחקרים מראים שהקפיצה המשמעותית בהתפתחות המוח מתרחשת עד גיל שנה. והקפיצה השנייה? היא תגיע בין גיל שנה לשלוש. רובנו משקיעים בילדים כשהם גדלים, שולחים אותם לחוגים, שיעורים פרטיים, מטפלים ועוד... אבל לצערי רוב ההורים מפספסים את השנים הכי משמעותיות להתפתחות המוח של הפעוט.  חוקרי מוח של תינוקות הגיעו למסקנה שאנחנו יכולים לעזור למוח שלהם להתפתח כך שיהיה לו יותר קל לפתח יכולות למידה בשנים המאוחרות יותר. בעצם בשלב הראשון של ההתפתחות (עד גיל שנה) אנחנו מכינים את הקרקע להתפתחות הבוגרת יותר. וכדי שזה יקרה התינוק שלך צריך לישון טוב בלילה. זה חשוב לא רק שהוא לא יפריע לשנת היופי שלך, אלא כדי שזה לא יפגע בעיבוד הקוגנטיבי שלו, כי כל מה שהוא לומד במהלך היום - המוח עושה עיבוד במהלך הלילה ושזה השלב הקריטי בהתפתחות שלו.

pexels-victoria-borodinova-1648375

מהי שיטת "לישון בריא"?

מטרת השיטה: לבנות בהדרגה את היכולת לשינה עצמאית כדי לבנות את הביטחון והעצמאות של הילד כך שיאהב את המיטה שלו, יהנה להיכנס אליה בערב, יירדם ברוגע ויישן לילה רצוף בלי לקום כל 4 שעות רק כי הוא רוצה לאכול או סתם כי בא לו לישון איתכם. בניגוד לשיטות המתוזמנות או כמו שאני קוראת להן “שיטות הסבל” שלוקחות 3 ימים ובהן ימליצו לך לצאת מהחדר ולתת לו לבכות כמה דקות. בסוף הילד יישן לבד אבל… יש לכך מחיר גדול עבור הילד שלך.

בשיטת “לישון בריא” אין מצב(!) שאני אגיד לכם לצאת מהחדר ולתת לו לבכות. אנחנו תמיד שם עבור הילד ונותנים מענה לדרישה, אבל תמיד לקושי. אני אראה לך צעד אחר צעד איך לבנות את טקס שנת היופי בצורה ברורה ומסודרת. הטקס יעזור לילד שלך לאהוב את המיטה שלו וללכת לישון בכיף ומתוך רצון. תלמדו טכניקות מגע וקול מיוחדות שיעזרו לילד להירדם במיטה שלו בלי התלות החיצונית שאליה התרגל. תלמדו איך להחליף את התלות של מגע וקול בתלות בנוכחות. זהו השלב שבו תלמדי להרדים אותו רק בעזרת נוכחות קרובה שלכם מבלי לייצר מגע פיזי.

על הקורס ולמי זה מתאים?

קחי את האינטואיציה האימהית שלך, שלבי אותה עם שיטת “לישון בריא” שפתחתי ב-16 שנים האחרונות וביחד אראה לך איך לשים סוף לטירוף הזה שהשתלט לך על החיים, לפני שאת מאבדת את זה סופית. הכי מתסכל זה שאת לא מצליחה להיות את באמת. כאילו מישהי השתלטה עלייך וזה גורם לך לא לתפקד כמו שצריך. בבית בעלך סופג וסופג עד שנמאס לו לספוג ואז הוא מתפרץ ואתם מוצאים את עצמכם רבים ריבים וחיכוכים שמתמשכים ימים שלמים. עכשיו את בטח אומרת… “ככה זה אצל כולם…בשנה הראשונה לא ישנים… כולם עוברים את זה ובסוף המצב ישתנה וזה יעבור…”
והאמת? את צודקת, רוב ההורים עוברים את זה כשהלילות לא לילות והעיניים כבר שורפות לקראת הערב. זה שהרוב ככה לא אומר שגם אתם צריכים לסבול כמו כולם. 

הפיזית והרגשית של התינוק בשנים הקרובות.
לדוג’: מחקרים הוכיחו ששינה לקויה לאורך זמן יכולה לגרום לפגיעה במערכת החיסון ולפגוע במערכת העיכול והבקשר הרגשי לגרום לחוסר עצמאות.

אצלי ב-15 שנים האחרונות שבעזרתן הן הצליחו לסגל לתינוקות את היכולת להירדם בצורה עצמאית ולישון לילה רצוף.

ולמה זה קריטי עבורך לדעת את זה כך שהוא יפסיק להתעורר כל שעה ויהיה לו קל לישון לילה רצוף מבלי לתת לו לבכות.

למה את צריכה לצפות בכל שלב בהתפתחות השינה של תינוקך כך שתדעי האם זה טבעי לאותו שלב התפתחות או שזה דורש שינוי ואז נוכל לעזור לך כחלק מתוכנית הליווי של הקורס.

כך שתביני את שפת הגוף שלו ותוכלי לתת לו את המענה המדויק שהוא צריך ולא סתם לדחוף לו בקבוק או להניק אותו כשהוא שבע.

רמז: זה לא מה שאת מספרת לעצמך ולא מה שהרופא אמר.

מה חשוב שתדעי לגביהם (יתרונות וחסרונות) ולמה שיטת “לישון בריא” משיגה תוצאות באופן עקבי ויעיל כך שבטווח הרחוק אתם תשנו יותר לילות רצופים.

ושינויים חדשים כמו כניסה לגן חדש, מחלות וחיסונים כך שתצליחו לשמור על התוצאות וההרגלים הטובים שכבר הגעתם אליהם מבלי לחזור להרגלים הישנים.

ואפילו בבוקר לא תצטרכי להתמודד עם פרידה ארוכה ומייגעת בגן.

pexels-dobromir-dobrev-4277419

בינינו? יש לך עכשיו 2 אפשרויות: אפשרות אחת: את יכולה להחליט שאת בוחרת לחיות את המציאות של חברות שלך ולהמשיך לשרוד את "התקופה שתעבור", לסיים הרדמה ב-21:30-22:00 מתוסכלת, עייפה, לא לתפקד בבית, בעבודה ולהוציא את העצבים על בן הזוג והילדים. או אפשרויות שניה: להתאפס על עצמך רגע, להודות שלא טוב לך עכשיו ולהבין שאת יכולה לשנות את הסיטואציה ולחיות מציאות שונה לחלוטין ממה שרוב האמהות בישראל חוות רק בגלל שהן לא מכירות או לא מאמינות שיש דרך לגרום ל"תקופה" לעבור בצורה נעימה וכייפית.

מה את מקבלת כשאת נרשמת לתוכנית הליווי "לישון בריא" 🥰

נעים מאוד שמי טלי גליקסמן נשואה ואמא לחמישה וכבר 16 שנה 🙂

אני חיה ונושמת התפתחות תינוקות – חלוצה בתחום אימון וייעוץ שינה לתינוקות, מרצה, מכשירה יועצות ובעלת ניסיון אימון של אלפי אמהות עד היום!
הקמתי את בייבי גורו , המרכז להתפתחות תינוקות מגיל 0 עד 5 שנים (לייווי התפתחותי, ייעוץ שינה, הדרכת הורים, עיסוי תינוקות, יועצת לרפואת ילדים משולבת, קורסים לתודעה הורית ועוד).

המטרה שלי בבייבי גורו היא ללמד כל הורה להיות הגורו של הילד שלו, לתת לו אהבה וביטחון ולכוון אותו בדרך. אין מחיר לבית רגוע והורים בטוחים. 

את המקצוע החשוב ביותר להיות הורים לא למדנו בשום מקום. אם נלך ונשקיע בנקודת פתיחה טובה לחיים אנחנו משפיעים על העתיד של הילדים שלנו, על מי שיגדלו להיות, על הבטחון שלהם בעולם, על על היותם שמחים בחלקיהם ותורמי לעצמם ולסביבה.

טלי גליקסמן

נורית חרבי – מומחית לתהליכי גמילה מחיתולים

אני מחכה לך במרחק נגיעה לתת לך כלים שיביאו לביתך שקט ואושר ולילות שלווים הרבה יותר!

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד